torsdag 8 april 2010

millenium i svt play!

har just kollat på tredje delen av millenium på svt play (by the way, väldigt bra grej). Alltså är det bara jag som tycker att detta är så otroligt dåligt. Om möjligt ännu sämre än böckerna. Ok, det är en ganska spännande historia, men manus verkar vara skrivet av en femåring. Och ursäkta mig Paolo Roberto, men en helt sjuk sak att spela "sig själv" fast med någon annans ord... Weird!

Och hur kommer det sig att alla tycker Lisbeth är så bra, Naomi säger ju sina repliker som om hon läste innantill utan att kunna läsa.

Men det är ju intressant att ALLA tycker det är så jävla bra, det folk gillar är naket, våld och sex! men det var ju inte direkt någon nyhet, synd bara att alla är så lättköpta.

3 kommentarer:

  1. Håller med om att hon inte spelar så bra...jag tycker böckerna var mycket bättre!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med men ändå inte.... jag gillar inte filmerna eller tv-serien eller va fan d nu är för nåt MEN jag gillade "Lisbeth" i första avsnittet STARK! Å jag ställer mig också frågan: Varför då?? Jag har bara sett d första avsnittet, tyckte inte d va tillräckligt bra för att se mer...... KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. har sett henne på dramaten, då var hon också naken och hade sex med en tjej... hmm, finns det ett mönster där??? i alla fall så var hon bättre på teater än på film. har ju inte så höga förväntningar på resten av serien, men kommer nog kolla, måste ju ha något att gnälla på!!!!

    SvaraRadera