onsdag 31 mars 2010

WHAT THE F***!!!!

hade typ lagt ner bloggen, hade ingen lust. men så råkar jag titta på början av treans nya "dokumentär" sandhamn. åh helt ärligt jag mår riktigt dåligt, vart har dom hittat dom här små pojkarna som lånat pappas båt???? Jag skäms, vad är det för fel på dom???? vad har producenterna gjort/gett dom för bete sig såhär?? jag tänker -var killar så här jävla dumma när jag var ung? småkillar i grupp ger mig rysningar? stackars tjejer idag, om detta är vad som erbjuds i killväg! jag hoppas verkligen att dessa unga pågar INTE är representativa för killar idag.

föresten är det inte olagligt att dricka öl när man kör båt nu för tiden?? smart att göra det i tv... pappa måste vara så stolt över sin son. och tänk vad hans mamma ska sträcka på sig när hennes som säger att han tar vilket hål som helst och stoppar in den! vilket underbart jobb ni gjort med att lära er son om livt!!!!!

vill nästan bojkotta tv3 för att de visar det här. hur tänkte ni när ni tog med de här killarna????? uppenbarligen har de en gemensam intelligensnivå som en grankotte, någon annan borde ju kunna fatta att de kommer göra bort sig för alla framtid, avråda från att medverka.

fy fan säger jag bara, hur ska detta sluta? någon som orkar kolla på nästföljande 9!!! avsnitt... för jag ger upp, måste finnas annat att göra med den här timmen varje onsdag.

byt kanal!

1 kommentar:

  1. Jag har ju inte trean men läste precis en blogg som jag följer.... Hon skrev i stort sett precis samma sak å d låter ju verkligen helt sjukt!!?? Skönt å bo i en liten håla =)

    SvaraRadera